
De kracht van FOMO in online marketing
FOMO betekent dat je bang bent om iets belangrijks te missen. Dit gevoel kennen we allemaal: je wilt bijvoorbeeld niet dat mensen met z’n allen

FOMO betekent dat je bang bent om iets belangrijks te missen. Dit gevoel kennen we allemaal: je wilt bijvoorbeeld niet dat mensen met z’n allen

In deze tijd, waarin bijna iedereen actief is op sociale media, wordt vaak vergeten hoe belangrijk het is om klanten via de mail te benaderen.

Marketing is cruciaal voor de groei van je bedrijf. Sta je voor de keuze tussen een interne marketingmedewerker of een marketingbureau? Dit artikel helpt je

Wordt Figma de vervanger van WordPress, Canva en Adobe?
De ene nieuwe tool vliegt de ander om je oren. Figma heeft nu ook nieuwe functies

Je wilt je online vindbaarheid vergroten, maar weet niet zo goed waar je moet beginnen? Het in kaart brengen van de zoekwoorden van je (potentiële)

Voor de één is het voor de hand liggend, voor de ander voelt het als met een ‘te koop’-bord op je hoofd rondlopen – een

Je kunt maar één keer een eerste indruk maken. In de digitale wereld is het niet anders. Maar een mooie website is niet genoeg. Het

‘SEA is leuk en aardig, maar SEO is veel belangrijker’. Waarom? Zoekmachines, zoals Google, waren heel lang hét middel om gevonden te worden door je

2025 heeft inmiddels haar intreden gedaan. Hier horen ook nieuwe trends bij in de online marketing wereld. The Sitekick geeft je vier interessante trends die

Je hebt vast wel een keer van marketing gehoord. Het komt overal voor: in reclames, op social media, in winkels – eigenlijk overal waar je