Webdesign

Hoe komen we tot een design?

Jij doet waar je goed in bent. Dit vertellen we met een duidelijk verhaal door sterke branding. Van de plaatselijke bakker tot de schoonheidsspecialist, van autogarage tot timmerbedrijf: dat is wat sterke merken verbind.

(Merk)strategie

Welke doelgroep wil je bereiken met je bedrijf? Wat wil je uitstralen met je merk? Heb je een unieke niche, ben je een prijsvechter of win je het op klantgerichtheid?

Brand story & huisstijl

Waar blinkt jouw bedrijf in uit en wat is het verhaal wat je met je producten wilt vertellen? Zo kom je tot een goede huisstijl. Zorg dat je online en offline communicatie op een lijn ligt, zo ben je herkenbaar.

undraw_online_resume_qyys.png

Middelen en uitrol

Welke middelen zijn er nodig om jouw website te laten slagen? Wil je een chatfunctie, wil je online producten kunnen bestellen via een webshop of is het belangrijk dat je portfolio goed zichtbaar is? The Sitekick zorgt dat jij kunt doen waar je goed in bent.

Video afspelen
Maar wat zijn al die termen waar iedereen het over heeft?

Hosting & CMS

The Sitekick legt je graag uit wat hosting & CMS betekenen.

Een hostingpartij is de partner waarbij je jouw website onderbrengt: bij deze partner schaf je de domeinnaam aan. Hier betaal je jaarlijks kosten voor.

Een CMS is een Content Management Systeem. Dit systeem is de basis van je website: vanaf hier gaan wij bouwen. Een CMS varieert qua kosten. Vaak zijn het de extra’s waarvoor je moet betalen. Denk hierbij aan een contactformulier, chatfunctie of webshop-integratie.

Bekijk onze blogs voor meer informatie over deze onderwerpen.

Beveiliging website

Naast een goede hostingpartner en CMS, is als laatste een goede beveiliging van uw site erg belangrijk. Het laatste wat je wilt is namelijk gehackt worden, of dat gevoelige informatie per ongeluk op straat komt te liggen. Hiervoor maken wij gebruik van diverse SSL-certificaten & DNS-records.

Wij bieden onze klanten een eerlijk en duidelijk verhaal.

The Sitekick vindt eerlijk- en duidelijkheid twee belangrijke peilers waarop een klantrelatie gebouwd moet zijn. Door transparant met jou te communiceren welke partners wij gebruiken, streven wij er naar aan je verwachtingen te voldoen en waar het kan deze te overtreffen.