Koster Keunen Holland: bijzondere producten

Koster Keunen Holland is een bedrijf met meer dan 175 jaar historie. Het bedrijf produceert verschillende soorten wassen. Aan ons de taak om deze onderneming opnieuw op de kaart te zetten. Want deze rijke geschiedenis, is erg bijzonder.
Strategische sessies
Samen met het team van Koster Keunen Holland hebben we een kick-off sessie gehouden waarin alle input van de verschillende afdelingen van het bedrijf mee werd genomen. Aan de hand hiervan is een plan van aanpak gerealiseerd.
Social Media
De boodschap was duidelijk: Koster Keunen Holland wilde vooral meer humor en creativiteit laten zien in hun communicatie. Ze wilden van het stoffige imago af. Dit hebben we gerealiseerd door in te spelen op actualiteiten en de functionaliteiten van het product in eenvoudige taal uit te leggen.
Nieuwsbrieven
Naast de communicatie via LinkedIn en andere marketingkanalen, verzorgen we voor Koster Keunen Holland ook het drukwerk en de nieuwsbrieven.
Cijfers
Een groei van Linkedin met 37% in drie maanden tijd.
Stijging van 5% CTA van de nieuwsbrieven.
Hogere verbondenheid met eindconsument.
Op naar 2024!






