Een nieuwe online aanwezigheid die net zo verfijnd is als hun producten.

GMO Nederland uit Hapert, ook wel bekend als Geboers Mechanische Onderdelen, heeft zich in ruim 30 jaar ontwikkeld tot een toonaangevende leverancier van innovatieve fijnmechanische onderdelen. De innovatieve kant van GMO leidde uiteindelijk tot een tweede BV: GMO Rail. Voor GMO hebben wij een nieuw webdesign mogen realiseren, de SEO verbeterd en hun sociale media kanalen bijgehouden.
Webdesign
Voor GMO Nederland en GMO Rail hebben wij de oude website een nieuwe look mogen geven. De vorige website van GMO Nederland was wat verouderd en was toe aan een nieuw design. De website van GMO Rail moest nog helemaal gerealiseerd worden. Op de website komen de kleuren van het logo terug om het een mooi geheel te maken. Daarnaast moest de inhoud van de website eenvoudig vindbaar zijn.
SEO
Als onderdeel van de strategie om de nieuwe websites te promoten en meer verkeer naar de websites te genereren, zijn we ook bezig om de SEO (zoekmachineoptimalisatie) te verbeteren. Door de SEO te verbeteren, kunnen de websites beter worden gevonden in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google.
We hebben een aantal maatregelen genomen om de SEO te verbeteren, zoals het verbeteren van de website-infrastructuur, het optimaliseren van de inhoud en het verhogen van de relevantie van de websites voor de zoekwoorden die we willen targeten.
Het verbeteren van de SEO is een doorlopend proces dat vereist dat we de websites voortdurend monitoren en optimaliseren om ervoor te zorgen dat GMO blijft stijgen in de zoekresultaten.
Social Media
Als social media beheerders van GMO Nederland hebben wij ons gericht op het vergroten van het bereik en de betrokkenheid van het bedrijf op de verschillende social media kanalen. Om dit te bereiken hebben we elke week posts geplaatst op LinkedIn en Facebook die passen binnen de huisstijl van GMO Nederland.
De huisstijl van GMO Nederland is goed terug te zien in de posts. Door gebruik te maken van kleuren en lettertypes komt alles overeen. Naast het gebruik van visuele content, hebben we ook geschreven teksten toegevoegd aan de posts op social media. Deze teksten zijn op een informatieve en toegankelijke manier geschreven, zodat ze voor een breed publiek begrijpelijk zijn.