Get the stage

Een campagne die net zo snel en scherp is als hun glasvezel

Brofiber

Brofiber heeft het glasvezel netwerk aangelegd in de Kempen van Reusel tot en met Veldhoven. Zo kunnen wij zowel thuis als op het werk gebruik maken van een snelle, betrouwbare internetverbinding. Toen Brofiber een campagne nodig had voor ‘Het laatste rondje’, stonden wij klaar om als hun full-service marketingpartner mee te denken en te zorgen dat ze opvallen! En dat doen we nog steeds met veel plezier, onder andere voor de huidige campagne voor het KBP.


Strategische sessies

Voordat we aan de slag gingen met de campagnes voor Brofiber, hebben we strategische sessies georganiseerd om samen de beste aanpak te bepalen. In deze sessies hebben we gekeken naar hun doelstellingen, doelgroep en marktpositie. We hebben samen nagedacht over hoe we Brofiber optimaal kunnen positioneren en de juiste boodschap kunnen communiceren.


Drukwerk

Je hebt ze vast al gezien: de nieuwe banners voor Brofiber langs de weg. Deze hebben wij mogen ontwerpen! Onze samenwerking met Brofiber ging verder dan alleen design; we hebben ook advertenties ontwikkeld voor huis-aan-huisbladen die de boodschap direct op de deurmat van hun doelgroep brengen. Daarnaast hebben we ansichtkaarten ontworpen om zowel huidige als potentiële klanten persoonlijk te bereiken.

Social media

Als full-service marketingpartner hebben we ook de social media kanalen van Brofiber beheerd. We begonnen met het samenstellen van een contentkalender die volledig aansloot op hun marketingdoelen. Hieruit hebben we creatieve en gerichte posts ontwikkeld, compleet met pakkende captions. Met de nadruk op de laatste kans om gratis in te schrijven, hebben we campagnes gecreëerd die niet alleen de aandacht trekken, maar ook converteren. Heb jij de posts al voorbij zien komen?